Hogyan nyújthat egy szálloda felejthetetlen, visszacsalogató emlékeket?
Mindenki ismeri azt az érzést, mikor egy nehéz nap kezdetén már előre megfáradva a napi teendők súlyától, és még a tegnapi nap fáradalmait sem kipihenve az jut eszünkbe, milyen jó is volt, mikor a nyaraláson a szállodában nem voltak problémáink, milyen jó is lenne most ott lenni újra. Ez az az érzés és a belőle származó gondolat, ami minden szállodai vezető álma, hogy el tudja érni a vendégeinél, hiszen így lesz egy egyszeri látogatóból törzsvendég. Egy szálloda sikerét nem csak a foglalások száma és a telített időszakokban lehet mérni, hiszen ugyanilyen fontos a vendégek visszajelzése és újbóli visszatérése. Nézzük, mik azok a szolgáltatások, melyek ezt a csodás érzést kiváltják a vendégekből!
Mi ez a jóleső érzés a vendégben, mikor nosztalgiával és vágyakozással gondol vissza a nyaralására? Mi az, ami annyira kellemes volt a szállodában töltött ideje alatt? A válasz úgy tűnik egyszerű: a pihentető, nyugodt környezet. Hiszen az emberek kikapcsolódni, pihenni mennek el szállodába. De nézzük, pontosan hogyan is érhetjük el ezt!
Az első és egyik legfontosabb, a szálloda szoba, melynek nem elég csak szépnek és tisztának lennie, fontos, hogy olyan luxus érzést adjon, melyet otthon nem mindennap kaphat meg az ember. A lényeg a részletekben van, a tökéletesen harmonizáló dizájn, a hívogató ágy és a tökéletesen tiszta fürdőszoba. A legfontosabb, hogy a vendég tökéletes kényelemben tudjon pihenni, így válasszunk minőségi, anatómiailag alátámasztó matracot, párnát, paplant, és puha, friss szállodai textileket. Nincs is annál jobb, mint az illatos, friss ágyneműben nyugovóra térni, majd reggel tökéletesen kipihenten kényelemben ébredni.
A másik nagyon fontos szolgáltatás, az étkezés. A szálloda éttermének hangulata, felszereltsége, és az ételek minősége kiemelten fontosak a vendégélmény szempontjából. Egy otthoni fárasztó nap kezdetén, mikor a kialvatlanságtól kómásan készítjük a reggelit és a gyerekek azon marakodnak, hogy mindegyiknek más és más kérése lenne, az ember eszébe jut, milyen jó is lenne visszamenni a szálloda gondtalan légkörébe, ahol nem volt már dolga, csak lemenni az étterembe és válogatni a finomabbnál finomabb ételek közül és szürcsölgetni a tökéletes, gőzölgő reggeli kávét. Ezt az érzést szeretnénk megadni a vendégeknek, így kiemelten fontos, hogy az étkezések során mindig sok és változatos választék legyen, biztosak legyünk benne, hogy mindenki talál magának kedvérevalót. Adjuk meg a vendégeknek azt a különleges érzést, amit a luxus szálloda nyújt, hogy az nem csak egy szimpla álmos reggel, hanem egy kalandos nap kezdete, amikor akár 4-5 féle fogást is kóstolhat egyszerre, ha ahhoz van kedve.
A wellness részleg egy másik olyan helyszín, ahol a vendégek igazán feltöltődhetnek. Egy szállodai wellness nemcsak kényelmet, hanem biztonságot is nyújt, hiszen a zárt közösség és a csak szállóvendégek számára elérhető szolgáltatások garantálják a nyugalmat. A tiszta környezet, a biztonság és a plusz szolgáltatások biztosítják, hogy sokkal jobb élmény legyen, mint egy egyszerű strandon eltöltött nap. Kényeztessük vendégeinket strand- és szauna törölközőkkel, a gyerekmedencébe játékokkal, medencebárral. Adjuk meg nekik a tökéletes feltöltődés élményét.
A szálloda hangulatát és ezáltal a vendégek véleményét nagyban megalapozza a munkatársak hozzáállása. Fontos, hogy a személyzet minden tagja kedvesen, segítőkészen kommunikáljon a vendégekkel, adják meg nekik azt a luxus pihenést, amihez majd távozás után is visszavágynak.